Millennium Antwoordservice

Outbound in alle vormen
Millennium Antwoordservice biedt ook een outboundservice. Simpel gezegd:“uitbelacties”. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het nabellen van relaties naar aanleiding van een mailing of de telefonische verkoop van lidmaatschappen, abonnementen en machtigingen voor een donatie voor een goed doel. U kunt ons ook inschakelen om bestaande klanten te informeren of laten onderzoeken wat zij willen en vinden van uw diensten of producten. Zelfs afspraken maken voor uw buitendienst zit ook in ons pakket. Aan de hand van eigen adressenbestanden of bestanden die door u worden aangeleverd.

Uiteraard kunnen wij u op nog veel meer vlakken ondersteunen. Wat dacht u bijvoorbeeld van het verzenden van informatiepakketten, boekwerken, documentatie, bevestigingen of mailingen. Werkzaamheden, die logischerwijs voortvloeien uit het contact, dat wij onderhouden wij u relaties. Millennium Antwoordservice biedt gewoon een heel breed takenpakket.

De rode draad hierbij is echter wel dat wij ons alleen bezig willen houden met oprechte, consistente klantbehoudactiviteiten, waarbij service en aandacht voor klanten en nieuwe relaties centraal staan. "Nee is nee" bij ons en ook bij een afwijzing zal het gesprek door ons vriendelijk en correct afgerond worden.

Interesse ? Voor prijsinformatie en/of mogelijkheden, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Telefonisch of via de pagina informatieaanvraag.

 
Home Millennium Antwoordservice Outbound Informatieaanvraag Proefabonnement
 
Millennium Antwoordservice
Dr. Lelykade 22a
2583 CM Den Haag

T 070 4 16 17 77
F 070 4 16 17 19
E info@masbv.nl

      Call me back